ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV je základ optimalizace.
Ukážeme Vám, co lidé hledají.
Jak probíhá analýza klíčových slov?
Analýzu deláme tak, jak se má správně dělat – poctivě a od základu. Níže zjistíte, co přesně můžete od naší spolupráce očekávat.
Zanalyzujeme vyhledávání
Pomocí moderních nástrojů shromáždíme a roztřídíme tisíce klíčových slov
Zpracujeme výsledky
Vše přehledně zpracujeme a předáme Vám v několika dokumentech.
KNOW - HOW
Spolu s analýzou získáte i naše doporučení, jak s analýzou klíčových slov pracovat.
Konzultace
Vše Vám představíme a vysvětlíme na společné konzultaci. Online nebo osobně.
Efektivní doporučení
Všechna naše doporučení budou cílit na výkon Vašeho webu ve vyhledávání.
Shrneme výsledky spolurpáce
Po zaindexování obsahu Vám představíme výsledky naší spolupráce.
Co je analýza klíčových slov?
Profesionální analýza klíčových slov je aktivita zjišťující, co a jak často lidé na internetu vyhledávají. Přesněji řečeno, jaké specifické fráze zadávají při hledání konkrétního předmětu jejich zájmu do vyhledávačů jako Google, Seznam nebo Bing. Je důležitá ve všech životních fázích optimalizace webu, e-shopu nebo blogu.
Naši analýzu klíčových slov budete potřebovat v těchto případech:
- před vytvoření webu či e-shopu pro vytvoření strukturu webu, správných URL adres a hierarchie produktových skupin
- po spuštění internetového projektu pro zjištění na jaká klíčová slova vyhledávače nalezli konkrétní webové stránky
- a dále doporučujeme provádět analýzu klíčových slov pravidelně s cílem zvyšovat přirozenou návštěvnost webu
Přínos analýzy klíčových slov pro klienty
Při práci s klienty často zjišťujeme, že při detailním procházení analýzy klíčových slov a nově vytvořené struktury webu a e-shopu dochází k dalším poznatkům:
- klient většinou přehodnotí svoji dříve vytvořenou strukturu, protože je postavená na názvech, skupinách a pořadí produktů podle katalogů a ceníků, a ne podle toho, jak návštěvníci hledají jejich produkty a služby v jakých skupinách a v jakém množství
- alýza klíčových slov klientům odhalí skutečné potřeby návštěvníků webu z hlediska sortimentu a sezónnosti – což se často velmi liší od zažitých představ
- tato analýza pak často slouží pro nákupní oddělení jako podklad pro stanovení objemů nákupů a jejich načasování podle sezónnosti
Analýza klíčových slov Vám ukáže ideální klíčové slovo, na které se můžete zaměřit.
Hledanost klíčových slov je důležitá pro prioritizaci jejich významu. Obecně se doporučuje zaměření na klíčová slova, která jsou většinou víceslovná. Například s 3-4 slovní klíčovou frází se dostanete na první stranu výsledku vyhledávání podstatně snadněji a rychleji. Ne vždy je to nejhledanější klíčové slovo tím ideálním!
- Pokladna
- Pokladní systém
- Pokladní systém cena
- Pokladna na EET
Vždy se zaměřujeme na konkrétní vyhledávače
Analýza klíčových slov pro Google
Klíčová slova pro Google naleznete na několika místech. Uděláte si tak detailní přehled, jaké výrazy lidé na Googlu hledají:
- klíčová slova Google vyhledává a zobrazuje s trendem hledání Google Ads – Nástroje – Plánování klíčových slov
- pár tipů hledaných klíčových slov vám nabídne našeptávač Googlu přímo pod zadaným klíčovým slovem
- další klíčová slova naleznete ve vyhledávači Google takto: zadejte hledaný výraz a dole na stránce vyhledávače naleznete sekci Vyhledávací dotazy související s klíčovým slovem, které jste hledali
- Search Console je další nástroj, který vám ukáže klíčová slova hledaná na Googlu vedoucí na stránky vašeho webu
Také pro vyhledávač Seznam
Klíčová slova pro Seznam najdete na několika místech. Nejhledanější slova Seznam zveřejňuje na svém blogu:
- Skokani českého internetu je statistika hledaných klíčových slov podle časového období a regionů v České republice
- detailní měsíční přehled klíčových slov Seznamu naleznete v aplikaci Sklik / Nástroje / Návrh klíčových slov
- a samozřejmě tak jako na Googlu tak i Seznam nabízí při zadávání klíčového slova nápovědu podobných slov v našeptávači
- nejsnadněji najdete počet hledání klíčového slova na Seznamu tak, že po jeho zadání a vyhledání dole v patičce stránky kliknete na „Statistika hledanosti„, kde je denní, týdenní a měsíční vyhledávání klíčových slov na Seznamu
Používáme nejmodernější nástroje
Jdeme s dobou, proto při naší práci používáme nejmodernější nástroje. Analýza klíčových slov vyžaduje přesná a aktuální data získána přímo ze serverů Google. Ta nám poskytuje český nástroj Collabim.
Neobejdeme se také bez plánovačů klíčových slov. Plánovač klíčových slov je nástroj, který vám klíčová slova vyhledá a následně naplánuje například do reklamních sestav pro PPC kampaně. Pro Google vyhledávač používáme Google Ads,ve kterém zároveň klientům spravovujeme reklamní kampaně, zvané také PPC kampaně.
Potřebuji analýzu klíčových slov?
Ať vlastníte E-shop, informační blog nebo web na kterém prezentujete vaše podnikání, budete ke správnému fungování webu potřebovat analýzu klíčových slov provedenou profesionálem. Ta vám dokáže určit, jak lidé na iternetu vyhledávájí fráze spojené s vaším webem a podnikáním. Na základě toho poté upravíte stránku tak, aby obstála v těžkém boji organického vyhledávání.
Strategie, která funguje
Razíme strategii, že web by se měl stavět na základě doporučení SEO konzultanta, tedy přeneseně na základě analýzy klíčových slov. V takovém případě se dá ušetřit mnoho času a většinou i peněz. Rozhodně to ale neznamená, že nelze vyšperkovat i již existující web. Optimalizovat se dá opravdu jakákoliv stránka na internetu, stačí vědět jak a na co. A přesně to se v přehledné formě dozvíte od nás.
Pro jaké weby nejčastěji provádíme analýzu klíčových slov?
- E-shopy
- Weby malých i větších společností zaměřené na prodej
- Státní informační portály
- Infomrační portály ve formě denníku nebo zpráv
- Start-up’s
- Školy a Školky
Jasné výsledky
Na internetu jsme pomohli naším více než 50 klientům, kteří s námi byli spokojeni po celý čas společné spolupráce. Doporučení, která jsme jim na základě analýzy klíčových slov dodali, jim v dlouhodobém horizontu zvýšila návštěvnost webu a s tím spojené tržby či konverze.
%
Průměrné zvýšení návštěvnosti
Spokojených klientů
Klíčových slov na TOP 5 pozicích
%
Průměrně zvýšené množství konverzí
Odpovědi na Vaše nejčastější otázky
Proč si vybrat právě vás?
Protože k Analýze klíčových slov přistupujeme komplexně a klíčové slova získáváme z několika nástrojů současně. Výsledek je tedy vždy efektivní. Současně se zaměřujeme na výkon, tedy nám jde o prosperitu Vašeho podnikání, nejen o návštěvnost jako takovou.
Jak dlouho celá analýza trvá?
Standartně od “podání ruky” do předání výstupu a všech příslušných materiálů neuběhnou více než 2 týdny. Může se ale stát, že nám analýza zabere i měsíc. Zaměřujeme se totiž i na E-shopy, kde se množství klíčových slov pohybuje v desetitisících.
Potřebuji analýzu klíčových slov?
Pokud byl Váš web, blog či E-shop tvořen bez předchozí analýzy, troufáme si říct, že na 100% ANO.
Co je klíčové slovo?
Klíčové slovo je výraz skládající se z jednoho či více slov, která lidé zadávají do internetových vyhledávačů při hledání toho, co je zajímá. Může to být jedno slovo, například pohovor, dvě slova s předložkou jako příprava na pohovor nebo více slov. Například pracovní pohovor otázky a odpovědi, čemuž se anglicky říká „long tail keyword“.
Všeobecně platí, že cílení na jednoslovná klíčová slova je těžší než cílení na víceslovné klíčové fráze
Kolik stojí analýzy klíčových slov?
Vždy záleží na konkrétním klientovi. Před každou spoluprácí ale vypracujeme časový rozvrh a zašleme Vám také finální kalkulaci, která se průběhem spolupráce nemění. Více se můžete dovědět v ceníku.
Naše poslední projekty
Některé z webů pro které jsme prováděli analýzu klíčových slov
alpiq-energy.cz
Dodavatel elektřiny a plynu. Kompletní SEO analýza s pravidelnou optimalizací.
georgia-trip.com
Cestovní agentura. Analýza klíčových slov v AJ a návrh struktury webu.
topskladovehaly.cz
Výrobce hal. Analýza klíčových slov a nová struktura e-shopu.
Kontaktujte nás
Sídlo: Náměstí Přátelství, 1518/2, Hostivař 102 00 Praha 10.
+420 602 621 835
info@seomaker.cz