horo, akademie, ho, horolezecký, horolezecká, oddíl, klub, tým, škola, školy, česká, české, sportovní, sportovním, sportovního, lezení, lezecká, lezecké, lezecký, lano, na, laně, obtížnost, boulder, bouldering, bolder, boldering, kroužek, kroužky, kurz, kurzy, individuální, lekce, tábor, tábory, příměstské, soustředění, kemp, stěna, stěny, stěně, umělá, umělé, pro, děti, dětská, kluky, holky, chlapce, dívky, předškoláky, dospělé, mládež, juniory, závodníky, příprava, trénink, na, soutěže, soutěžní, závody, český, pohár, trenér, trenérů, trenéři, instruktor, instruktoři, certifikovaný, kategorie, A, B, C, lezec, lezci, lezců, kouč, závodník, závodníci, závodníků, závodních, závodním, závodní, praha, sport, centrum, evropská, dejvice, smíchov, smichoff, smichovka, smichoffka, offka, trinactka, jeremi, kobyla, koneprusy, divoká, šárka, tisá, ČHS, FTVS, LANO, sport, rock, climbing, rope, lead, boulder, czech, republic, czechia, prague, Karel, Rejchrt, Markéta, Lizáková
Meta klíčová slova jsou specifickým typem metaznaček, které se objevují v kódu HTML webové stránky a pomáhají robotům vyhledávačů sdělit, jaké je téma stránky.
Google však, podle posledních zjištění, nepoužívá meta klíčová slova k hodnocení kvality stránky. Některé z jiných vyhledávačů však mohou uvedená meta klíčová slova zahrnout do hodnocení.
Sociální média
Přítomnost na sociálních sítí
Nyní je možné díky velkému počtu uživatelů sociálních sítí získat další návštěvníky vašeho webu.