<H1> | <H2> | <H3> | <H4> | <H5> | <H6> |
---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 |
<H1> Virtuální prohlídka školy </H1> |
<H2> BEZPEČNÉ PROSTŘEDÍ </H2> |
<H2> KONSTRUKTIVISTICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ </H2> |
ZŠ Květnového vítězství
kvetnak.cz/
Otevřená ZŠ, dlouhodobá koncepce rozvoje naší školy stojí na třech hlavních pilířích bezpečné prostředí, konstruktivistické vzdělávání a otevřené partnerství.
Text content size | 3526 bytes |
Total HTML size | 475612 bytes |
Domain Age: Nedostupné
Created Date: Nedostupné
Updated Date: Nedostupné
Expiry Date: Nedostupné
Your connection limit exceeded. Please slow down and try again later. |
Kvetnak.cz desktop website speed is slow. Page speed is important for both search engines and visitors end.
Domains (TLD) | Status |
---|---|
kvetnak.com | Available |
kvetnak.net | Available |
kvetnak.org | Already Registered |
kvetnak.biz | Already Registered |
kvetnak.us | Available |
Domains (TLD) | Status |
---|---|
uvetnak.cz | Already Registered |
jvetnak.cz | Available |
mvetnak.cz | Available |
lvetnak.cz | Already Registered |
ovetnak.cz | Already Registered |
Kvetnak.cz mobile website speed is slow. Page speed is important for both search engines and visitors end.
Server IP | Server Location | Service Provider |
---|---|---|
77.93.195.231 | //www.nic.cz/ if(typeof ez_ad_units != 'undefined'){ez_ad_units.push([[300,250],'ipaddress_com-box-4','ezslot_6',119,'0','0'])};__ez_fad_position('div-gpt-ad-ipaddress_com-box-4-0');How fast is Kvetnak.cz? And what web server software does the site use?The site uses the Apache/2.4.25 (Debian) web server software. The website has about 18 inbound links.Is Kvetnak down today? Use our Ping Tool to check if kvetnak.cz is up and running...Website Hosthttps | Not Available |
Anchor | Type | Follow |
---|---|---|
FAKULTNÍ ŠKOLA UK | Internal Links | Dofollow |
Zápis | Internal Links | Dofollow |
Aktuality | Internal Links | Dofollow |
Škola | Internal Links | Dofollow |
Družina a klub | Internal Links | Dofollow |
Social
Social Data
Cost and overhead previously rendered this semi-public form of communication unfeasible.
But advances in social networking technology from 2004-2010 has made broader concepts of sharing possible.