<H1> PETR BEDNÁŘ </H1> |
<H1> Jsem Petr Bednář, značkař... </H1> |
<H1> 1700+ </H1> |
<H1> 7+ </H1> |
<H1> ∞ </H1> |
<H1> Moje práce </H1> |
<H1> Kontakt </H1> |
<H2> Nazdar! </H2> |
<H3> Loading </H3> |
<H4> I/38 OBNOVA SDZ </H4> |
<H4> I/38 OBNOVA SDZ </H4> |
<H4> I/55 MÚK s ČD Přerov – Předmostí </H4> |
<H4> I/55 MÚK s ČD Přerov – Předmostí </H4> |
<H4> I/52 – Pasport dopravního značení </H4> |
<H4> I/52 – Pasport dopravního značení </H4> |
<H4> Most nad potokom Chvojnica, ev.č. 51-050 </H4> |
<H4> Most nad potokom Chvojnica, ev.č. 51-050 </H4> |
<H4> Brodek u Prostějova – III/0462 Průtah </H4> |
<H4> Brodek u Prostějova – III/0462 Průtah </H4> |
<H4> D46 – Oprava portálu </H4> |
<H4> D46 – Oprava portálu </H4> |
<H4> Prostějov – II/150a, ul. Vápenice </H4> |
<H4> Prostějov – II/150a, ul. Vápenice </H4> |
<H4> Rekonstrukce zastávek, výstavba chodníku a zřízení přechodu </H4> |
<H4> Rekonstrukce zastávek, výstavba chodníku a zřízení přechodu </H4> |
<H4> I/23 Dolní Dvorce, oprava </H4> |
<H4> I/23 Dolní Dvorce, oprava </H4> |
<H6> projekce </H6> |
<H6> Realizovaných DIO </H6> |
<H6> zkušenosti </H6> |
<H6> let prosezených u klávesnice </H6> |
<H6> výzvy </H6> |
<H6> řidičů, kteří se snaží projet úplnou uzavírkou </H6> |
<H6> Trvalé dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
<H6> Trvalé dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
<H6> Trvalé dopravní značení </H6> |
<H6> Přechodné dopravní značení </H6> |
Social
Social Data
Cost and overhead previously rendered this semi-public form of communication unfeasible.
But advances in social networking technology from 2004-2010 has made broader concepts of sharing possible.