Zvýšíme návštěvnost Vašeho webu, blogu nebo e-shopu pomocí optimalizace pro vyhledávače.
Jak zvýšit návštěvnost webu bez placených reklam?
Jak zvýšit návštěvnost webu? Odpověď na tuto otázku hledají majitelé osobních a firemních webů, blogů a e-shopů, protože zvýšená návštěvnost webu přináší statisticky i zvýšený počet konverzí – zanechání kontaktu, stažení placeného obsahu, odebírání newsletterů a nákup zboží či služeb. Jak se zvýšené návštěvnosti webu dá dosáhnout?
- zvýšení návštěvnosti webu placenou formou – placené reklamy ve vyhledávačích (PPC) u nás nejvíce na Googlu, Seznamu a Bingu, PR články uveřejněné na navštěvovaných webech, placené zpětné odkazy (backlinks) a dále například umístěním na zvýhodněných pozicích v různých seznamech firem jako Firmy.cz a Najisto.cz
- zvýšení návštěvnosti webových stránek neplacenou formou, o které pojednává tento web: jak na to si přečtěte na stránce o SEO optimalizaci a optimalizaci pro vyhledávače
Naše stručná SEO analýza a doporučení pro zvýšení návštěvnosti webu a počtu nákupů na eshopu nabízejícím dárky z bonbonů. Největším problémem vedoucím k nízké návštěvnosti webu je nedostatek obsahu optimalizovaného na důležitá klíčová slova.
Zvýšení návštěvnosti webu – rychle či postupně?
Jak vidíte výše, zvýšení návštěvnosti webových stránek se dá dosáhnout několika cestami:
- rychleji placenou formou, kdy se výsledky dostaví v řádu hodin a dnů, ale bez trvalého efektu, přestanete platit a návštěvnost webu rapidně poklesne na původní úroveň
- pomaleji pomocí SEO optimalizace, kdy se výsledky dostaví v řádu týdnů a měsíců, ale s dlouhodobým efektem
- například web pohovor.cz, který poskytuje rady, jak se připravit na pohovor, napsat životopis a motivační dopis je postavený pouze pomocí on-page SEO optimalizace a jeho návštěvnost, a hlavně výkonnost se rok co rok rovnoměrně zvyšuje s vynaložím minimálního úsilí
Majitelé webů také často řeší, jak zvýšit návštěvnost domény. Je pravda, že dobře napsaná a strukturovaná hlavní stránka webu má pro vyhledávače velkou váhu.
- například Seznam homepage upřednostňuje před ostatními stránkami webu a zobrazuje ji na širší paletu klíčových slov, která se na ní objevují
- naproti tomu Google se snaží navádět návštěvníky hlouběji do webu na specifičtější stránky obsahující specifická klíčová slova