SEOWRITEE – Zvyšte návštěvnost webu díky obsahu

Ryze český SEO Copywritingový nástroj, se kterým je tvorba optimalizovaného textu hračka

Jak SEOWRITEE funguje?

Nástroj vás provede tvorbou obsahu od výběru klíčového slova až po napsání otázek a odpovědí – vyzkoušejte ho ZDARMA!

seomaker.cz

Výběr klíčového slova

Nástroj vám nabídne desítky klíčových slov, ze kterých si sami vyberete a začnete psát.

analýza klíčových slov seomaker

Napíšete texty

Title, description, nadpisy a jejich texty – s tím vším vám SEOWRITEE pomůže

analýza seomaker

KNOW - HOW

Nepíšte pouze popisné texty, díky našemu SEO know-how budou texty optimalizované

seo copywriting - seomaker

Vyzkoušejte, jak jednoduché je tvořit SEO OBSAH

Abychom naše KNOW – HOW dokázali co nejvíce zefektivnit, přetransformovali jsme jej do nového nástoje nesoucí jméno SEOWRITEE. S jeho pomocí dokážeme psát optimalizované texty tak, aby splňovali všechny hodnotící faktory, které Google zohledňuje.

Pro nás je SEO Copywriting hračka, s pomocí SEOWRITEE může nyní být i pro Vás. Pracujte v marketingu a texty na web jsou pro vás denní chléb? Nebo jste free-lancer a chcete zvýšit návštěvnost vašeho webu? S tím vším Vám pomůže naše online aplikace SEOWRITEE!

Odpovědi na Vaše nejčastější otázky

Proč si vybrat právě vás?

Protože k Analýze klíčových slov přistupujeme komplexně a klíčové slova získáváme z několika nástrojů současně. Výsledek je tedy vždy efektivní. Současně se zaměřujeme na výkon, tedy nám jde o prosperitu Vašeho podnikání, nejen o návštěvnost jako takovou.

Jak dlouho celá analýza trvá?

Standartně od “podání ruky” do předání výstupu a všech příslušných materiálů neuběhnou více než 2 týdny. Může se ale stát, že nám analýza zabere i měsíc. Zaměřujeme se totiž i na E-shopy, kde se množství klíčových slov pohybuje v desetitisících.

Co je klíčové slovo?

Klíčové slovo je výraz skládající se z jednoho či více slov, která lidé zadávají do internetových vyhledávačů při hledání toho, co je zajímá. Může to být jedno slovo, například pohovor, dvě slova s předložkou jako příprava na pohovor nebo více slov. Například pracovní pohovor otázky a odpovědi, čemuž se anglicky říká „long tail keyword“.

Všeobecně platí, že cílení na jednoslovná klíčová slova je těžší než cílení na víceslovné klíčové fráze

Kontaktujte nás

Sídlo: Náměstí Přátelství, 1518/2, Hostivař 102 00 Praha 10.

+420 602 621 835

info@seomaker.cz

Sledujte naše sociální sítě

google4655d5c7a6d2183d