Vytvoříme Vám ON-LINE STRATEGII na základě analýzy klíčových slov konkurence.
Marketingová on-line strategie
Marketingová on-line strategie se musí odvíjet z co nejpřesnější znalosti potřeb trhu, tedy potřeb Vašich zákazníků. Ke zjištění potřeb zákazníků můžete využít drahé výzkumy trhu nebo pomocí podstatně rychlejší a levnější analýzy klíčových slov přesně zjistit, co Vaši potenciální zákazníci na internetu vyhledávají a jaké nedostatky máte nejen v nabídce, ale i v celém marketingovém mixu:
- zjištění rozdílů mezi Vaší nabídkou a nabídkou hlavních konkurentů
- upravení produktového portfolia a portfolia služeb tak, aby vyhovovalo poptávce
- přeskupení priorit nabídky vzhledem k nákupnímu potenciálu trhu
Skutečné potřeby potenciálních zákazníků
Marketingová strategie Vaší firmy musí tedy kopírovat potřeby a nákupní chování Vašich potenciálních zákazníků – pokud se bavíme o akvizici. Pomocí marketingového výzkumu hledanosti Vám dokážeme přesně definovat poptávku:
- jaké produkty a služby, v jakém množství a jak často je potenciální zákazníci hledají
- jaká je sezónnost poptávky, tedy ve kterých měsících je největší zájem
- jaký je trend poptávky po konkrétních produktech a službách
Odhalení marketingová strategie konkurence
Pochopit marketingovou strategie konkurence je velmi důležité pro nastavení Vašeho marketingového mixu a také online strategie. Konkurence totiž může cíleně uspokojovat potřeby zákazníků lépe než vy. Udělejte si tedy jasno v následujících oblastech:
- jaké silné a slabé stránky nabídky mají hlavní konkurenti
- uspokojení poptávky vhodnou nabídkou v prioritních produktových skupinách
- nalezení optimálního sladění poptávky a nabídky s ohledem na konkurenci
Strategie konkurence na internetu
Na druhou stranu, i když máte kvalitní nabídku na Vašem webu, tak se o ní potenciální zákazníci nemusí dozvědět. Proč? Jednoduše proto, že konkurence má lépe zoptimalizované stránky a návštěvníci jsou prokliky z internetových vyhledávačů naváděni k nim. Pokud chcete zvýšit návštěvnost, je důležité:
- umísťovat se díky propracované internetové strategii na placených i neplacených prvních místech výsledků vyhledávání
- když už se na těchto dobrých místech zobrazíte, musíte svojí nabídkou zaujmout potenciální zákazníky natolik, že kliknou na Váš odkaz a přijdou tak na Váš web