OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE

Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače shrnuje aktivity vedoucí k tomu, aby internetové vyhledávače snadno pochopily hlavní téma webu, strukturu webu podle klíčových slov, dokázaly ho snanadno procházet a indexovat. Cílem optimalizace pro vyhledávače je zobrazování hledaných frází na vyšších pozicích ve vyhledávání, ideálně na první nebo alespoň na druhé straně.

  • optimalizace webu pro vyhledávače vám ve středně a dlouhodobém horizontu přinese vyšší navštěvnost webu
  • jelikož se jedná o organickou návštěvnost webu a nikoli o placenou návštěvnost (PPC atd.), efekt optimalizace se dostavuje postupně, ale zato dlouhodobě
  • fenoménem optimalizace je dosažení první pozice ve vyhledávání či několika dalšch horních pozic hned pod placenými pozicemi na první stránce výsledků, což vám zaručí slušnou návštěvnost konkrétní stránky webu

Optimalizace webu a e-shopu

Optimalizace webu se provádí několika způsoby. Zmíním několik hlavních a legálních způsobů, které dlouhodobě zvyšují navštěvnost webu. Legální optimalizací dosáhnete toho, že vás vyhledávače nebudou penalizovat a posouvat na nižší pozice ve vyhledávání neho web dokonce nezobrazovat vůbec. A vymanit se z nevole Googlu či Seznamu je někdy nemožné.

  • optimalizace webu pomocí on-page faktorů: mapa stránek, povolení procházení webu, optimalizace pro mobilní zařízení, zabezpečení webu pomocí protokolu HTTPS, struktura webu na základě analýzy klíčových slov, obsah vytvořený zásadami SEO copywritingu, vnitřní prolinkování webu, správná velikost (do 100 kB) a formát obrázků (.PNG), designu webu na základě UX zásad (User Experience)
  • optimalizace webových stránek pomocí off-page faktorů: rychlé připojení webu díky kvalitnímu webhostingu a linkbuilding – přirozené tvoření zpětných odkazů (backlinks) návštěvníky webu na vaše stránky díky jeho aktaktivnímu obsahu

 

google4655d5c7a6d2183d.html